Du ser mig som ...

texter , rader och känslor !
du har sårat mig gång på gång , jag fattar inte vad menningen är med att såra personer ? men du kanske fattar det.
du skriv att du inte vill vara vän mer med mig , varje dag frågar jag mig själv vad jag har gjort !!!
kommer ihåg vad vi har gjort genom livet , kommer ihåg ditt leénde mot mitt ansikte .
jag önskar att allt var som förut , önskar tiden gick bakåt istället för framåt ,.
aldrig har jag träffat någon som du , du förändrade hela mitt liv men sen sviker du mig .
du var luften jag andades , men nu finns inget kvar här i världen .
nu är livet mennigslöst eller så är det bara jag .
Kommentarer
Postat av: Ellen :(

menar du mej? :((<33333333333

2010-09-23 @ 16:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0