RÄTT ELR FE L ?

har du nån gång kännt att ingenting går rätt. ?
När man har frågat efter hjälp så finns ingen där som vill.
vid ett tillfälle så hör man inget man ser bara.

jag kan inte tänka ordentligt , Döda mig , Skriker efter hjälp mer och mer!

Ingen vill höra vad jag har och säga . Ingen vill se på mig för de vet att jag tittar.
Ingen vill finnas här vid min sida !

folk trycker ner mig som en jävla dörrmatta ,
som att jag var så jävla svag och liten , som att jag var värdelös .

det ända jag ber om är ett eget liv som ingen kan trampa på.
men försent mitt liv ligger på havsbotten. Jag är fast här på jorden som en fånge!

ingen förstår , jag måste leva kvar med känslan som gör så ont.
trött på att kämpa , trött på struntsnack, trött på varenda sekund av allt.
Jag fäller tårar och detta är slutet. Jag blundar och välkommnar ljuset !

Jag svär på att jag talar sanningen ! men ni vägrar tro mig .
ser ni inte hur jag lider , tårfyllda ögon & ett hjärta som svider.
en kamp , mellan mig och livet! det är det ända som betyder just nu ?

Direkt när jag mår dåligt får jag nya ord ! Tillbaka på ruta ett.
Sluter mina ögon och tänker . Allt blev lugnt och tyst .
Våra minnen , Jag fattar ingenting . du var mitt allt.
Allt som vi har byggt upp , det bara ramlar ner.
Vi två som skulle dela vårat liv tsm !!!

Vänd dig till gud och lys ett ljus mot min själ .
Kom ihåg nu alla, Jag är borda med vinden .
Om ni bara kunde se rätt in i mitt blöndande hjärta skulle ni förstå .

Du lärde mig om kärlek men aldrig om ordet " svek "

det ända jag vill höra är de tre orden i mitt öra .
Du ser din egna spegelbild i mina tårfyllda ögon.
Dina ord älskling , vart är dom ?

Du lovar att aldrig lämna mig eller sluta älska mig ..
Nu ligger jag i min bädd, ensam och rädd.
Nu är jag den som ler, men gråter när ingen ser.
Nu är allt ett stort mörker, endast du kan tända lampan...
tänd den för min skull , i din famn .
Lägg dig jämte mig i miin säng så jag inte behöver vara rädd.
så sslipper jag allt liv.
då slipper jag gråta när ingen ser .
då är jag värdens lyckligaste människa .
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0