MENNINGARNA SOM KOMMER FRÅN HJÄRTAT!

jag kan säga en ärlig sak .
varje gång jag ser en av mina vänner så tänker jag alltid vilken menning som passar in på deras personlighet !
som t ex om jag ser Jessica Unbeck så tänker jag alltid , den tjejen är varm om hjärtan ! hon snackar aldrig skit om någon , hon har jag att tackaa för !

jag har förlorat massor av vänner denna veckan och förra , men jag är nöjd med de vänner jag har .
man brukar alltid ha vänner som man aldrig snackar med , eller sånna som inte bryr sig .
det har jag iallafall haft och det är över nu .- ni har gjort så jag har mått dåligt så jag släppte taget om de ,


den oomtänksamma vännen jag har är nog elin koivisto !
hon har stått vid min sida i flera veckor , tillomed månader .
hon stöttar mig alltid till 100 % och hon är urgullig.
hon ger mig tips vad jag ska göra med mina problem ,
och jag vet att hon alltid kommer vara den personen.
jag älskar henne !

den vännen som jag pratar med hela tiden och accepterar mig som jag är , är nog Lwam Tesfai.
jag brukar alltid ringa henne för hon är så glad och hon får mig att lee . Det spelar ingen roll vad hon än säger .
hon gör mig alltid glad ! hon accepterar mig som vem jag är , vad jag gör och hur jag gör det !
hon finns alltid här , jag kan bara ringa om jag har problem .
hon har hört mig gråta och sett mig gråta !
jag älskar henne oxå !

jessica thure är den bästa som finns.
hon är speciell och jag har alltid rolig med henne .
vet ni ? en gång så råkade jag säga fel ord till dio och vi började skratta på direkten .
haha, det är minnen jag aldrig glömmer.
jag älskar henne så obeskrivligt mycket !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0