kommer inte på nåågot

Skriv en person;

..
som du älskar av hela ditt hjärta - Ellen Jonasson <3
.. som du skulle offra livet för - Lwam Tesfai, <3

.. som är den smartaste du känner - Mattias Spångberg
.. som alltid får dig på strålande humör - Edvin Dahlin <3
.. som får dig att le när allt känns tungt - Jessica Thure <3
.. som är den omtänksammaste du vet - Elin Koivisto och Mattias Spångberg ! (:
.. som är en ängel - Linn Carlsson <3
.. som du tycker borde vara nöjd med sitt utseende - Joanna Helt & Hanna Fur (: <3
.. som du tappat kontakten med - lisa noren

.. som är snygg - Edvin Dahlin <3
.. som är osmart - ingen mer än johanna sofia karlsson ;ppp

.. som är din älskling - Edvin Dahlin <3
.. som är den pratigaste du vet - Arivd Carbom :)
.. som är en av dom du vill lära känna bättre - Ingen jag kommer på justnu .

.. som är underbar - Jessica Thure <3
.. som du tycker är fin - Jessica Unbeck <3
.. som du kan prata med om allt - Ellen Jonasson <3
.. som är din barndomsvän - jaduuu, Malin hagstöm (:
.. som du saknar - Mathilda Forsblad<3
.. som betyder mest - Edvin Dahlin, Ellen Jonasson & Lwam Tesfai <3
.. som du har spenderat mest tid med - Alla Möjliga <3
.. som du tycker ser bra ut - Moa Sandberg <3
.. som du tycker är snäll - Anna & Johanna :)
.. som du har sportat med - Ellen jonasson <3
.. som du tycker har fint hår - Moa sandberg, lollo tesfai , jjag xd och hanna :)
.. som du inte har träffat på länge - Linn Carlsson <3
.. som du bara träffat en gång - Ebba & Madde
.. som du träffade idag - från rosenlundsskolan
.. som du tycker är söt - Mathilda forsblad <3
.. som du ska träffa när du gjort klart den här listan - mackor ;p
Kommentarer
Postat av: matildaforsblad <3

förlåt.

Jag älskar dej johanna,

du äe den bästa jag vet,

Jag klarar mej inte utan dej.. det känns konstigt att inte prata med dej, och bråka med dej.

jag vill inte att det ska bli som innan,

jag hatar det.

förlåt, jag menar allvar.

jag älskar dej oerhört mke.

gmn, förlåt.

<3

2010-09-03 @ 17:31:54
Postat av: Azra

sv; tack du med johanna! :)<3

2010-09-04 @ 10:07:56
URL: http://azraaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg:)

2010-09-04 @ 13:49:43
URL: http://natttih.blogg.se/
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

hej tjejen! allt fint med dig idag? :) vad har du hittat på?

2010-09-04 @ 14:13:13
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: ewelina jungmarker

färgade håret igår, (rött) gå gärna in och tyck till! :D

2010-09-04 @ 14:14:14
URL: http://ewelinasverklighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0