i have lost my mind .

An angel with a name, a devil with a wish, a man with a heart!
en ängel sa en gång till mig " låt inte ditt självförtroende ta över hela din själ "
jag har flera änglar som hjälper mig igenom livet , de är som dyra diamanter
.
en annan ängel kom fram till mig och sa " släpp aldrig dina vänner "
jag tänkte en stund och sa ALDRIG att jag släpper mina vänner .
de är mitt l i v och om de försvann från mig så är mitt liv förstört .
det spelar ingen roll om jag är lycklig med en sak , mitt l i v skulle ändå vara förstört.
jag skulle aldrig nånsin byta ut er mot de rikaste barnen i Sverige .
jag älskar er , och varje dag är jag inte perfekt .
är inte ens perfekt nån dag , men jag vet vad jag vill !

En djävul med bra öron  kan vara våran värsta mardröm .
en djävul kan vara som en ovän , en som hatar dig .
jag har flera djävul omkring mig varje dag .
när jag går förbi deras kropp så blir jag kall .
jag känner att jag ryser inom mig , jag ser att de stirrar .
vem vill  ha någon som stirrar på en ?
man ska aldrig bli ovän med någon innan man går och lägger sig .
vem vet , ovännen kanske dödar en i sömnen.

en människa med ett gott humör kan vara det bästa på hela dagen.

en människa kan förändra världen med ord , med åsikter , med tankar.
till och med en penna kan en människa förändra världen.
jag är en människa som vill förändra världen med ord , med en penna .
jag sitter och skriver ganska mycket texter och dikter och nån dag vill jag visa
de för världen ! jag älskar svenska . jag älskar att skriva !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0