HAAAAAAAAAAAAJKEN 2010

igår kom jag hem från hajken med skolan (gamma laget)
tors: först så kom man med packningen vid 8 . vi la de i pingishallen .
hela salen va full med vätskor :o och sen så hade vi matte test elr ngt ibörjan av dagen
och sen såg vi på någon väldigt konstig film :s sen efter det så SKULLE vi åka :D
vid kvart i tolv skulle bussen hämta oss , vi åkte till svearum och paddlade där ifrån-
alltså vi va bääst (ellen, joanna o jag ) ialflall ibörjan ;p  vi paddlade två timmar extra.
inte bara vi , de va typ 8 som kom 2 timmar försentoch typ 5 som kom 3 timmar försent .
när vi kom fram skulle vi sätta upp tältet innan de blev mörkt . vi fick låna tält o vi fattade inget först xd
och sen skulle vi lagga mat o då va de mörkt :o hanna o ja tog kort vid vattnet på de andra :d
så roligt va de på kvällen, o sen kom ju badi o ngr mer o lyste en jävla laserlampa på oss så ja fick damp -.-
o sen skulle vi grilla korv (u) var mätt så tog ingen .
sen va klockan typ 11 .
då sov vi (u)

fre; vaknade vid natten ungefär var andra timme , vid 6 så kom fåglar och väckte oss vid våran sida ,( de va två olika sidor som man sov på ) jag trodde de va anders för han blåste med något liknade som fåglarna lätt.
och sen gick jag ellen och joanna ut lite .
De va as kallt -.-  ingen annan va ute elr så men några var vakna .
sen skulle vi ha sammarhetövningar ;ppp
de va as tråkigt ..

men jaja ,  sen kom bussen vid 1 elr ngt o vi va i jkpg vid 2. mamma hämtade mig sen så åkte ja o hon ner till hennes jobb för hon hade inte slutat än , ja sommnade på deras soffa och när ja g vaknade så va hennes jobbarkompisar i rummet med och jag snarkar oxå ;$
sen hemma , sen tonår o sen sova :D
biolderna från hajken liggger ute på facebook ;)*
Kommentarer
Postat av: ewelina jungmarker

tack så jätte mycket :D

2010-09-04 @ 16:54:08
URL: http://ewelinasverklighet.blogg.se/
Postat av: Azra

sv; tack! <3

2010-09-05 @ 12:14:34
URL: http://azraaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0