EVERYONE :

Jag var så nära att gå direkt mot stället alla hatar.
det var nån som sa till mig att släppa taget ordentligt om allt. och jag lyssnade inte så mkt på det först men sen när allt hände så förstod jag att det var det rätta att göra. jag kommer släppa taget så jävla mycket . ni fattar inte vad jag har gått igenom det senaste året. Det som händer när som helst och var som helst är otroligt . Världen är så kall och frusen just nu . men jag bryr mig inte om den skulle ens vara väldigt het . alla har olika årssikter , och jag har väldligt uda . men jag bryr mig inte vad ni tycker om mig . jag brydde mig innan men inte längre , Det sårar bara . Jag vill inte ligga i sängen och gråta över en små sak igen så jag tänker aldrig mer bryr mig om småsaker. Vi männniskor är helt olika !
-några röker , några snusar , några dricker
- några behöver fruktansvärt hjälp ,
- några drabbas som alla nån gång har drabbas av och det är ensamhet och rädsla.
man blir så rädd för allt ivärlden , rädd för att bli dumpad , rädd för att gå utanför sitt hus , rädd för att några personer ska trycka ner en som möjligt. och ensamheten gör så man blir rädd ibland oxå . Det har hänt mig . och det var inte alls så farligt som jag trodde försst men sen så blev det värre , ingen ville prata med mig eller ingen vll ens se på mig eller inte ens höra vad jag hade och säga . ingen ville ha mig vid det tillfälleet. men jag klarade mig . jag mår jätte bra idag men ibland lite rostigt för att jag har problem..
när jag var så jävla nerre så lyssnade jag på musik som jag gillar och så satt jag mig och vilade . Det hjäälpte , en gång eller flera gånger kan man säga så gick jag ner till ett ställe som alla hatar och bara satt och glodde , jag tänkte för mig själv . vågar jag eller vågar jag inte . och så tänkte jag oxå " men detta är menningslöst att sitta här och bara tänka negatvia tankar om detta stället" jag vet att det är några som hatar mig för mitt useénde , hur dann jag är . och min personlihet , men då måste jag fråga varför . Ni går ju på utseéndet och inte på personligheten, För att man kasnke inte är sig själv då måste man inte vara så hela livet . eller vid andra tillfällen .
jag brukar vara tråkigt vid några tillfällen men inte alltid . det vet jag själv . !
Denna texten som jag har skrivit nu . ni kanske inte förstår hela men några menningar förstår ni säkert och jag skriv denna för att jag tkr att man ska få leva precis hur man vill och inte ha några som mobbar den eller inte har några vänner. stackars de personerna som har ett sånt liv. Att inte ha några vänner som lyssnar på en . jag vill bara säga  : Vänner är det bästa som finns i världen . ! kom ihåg det.


skriv för två månader sen ...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0