HÖSTLOV !

förra året när det var höstlov kommer jag inte alls ihåg vad jag gjorde .
tror jag var med ellen ! (; för vårat höstlov förra året var lite efterblivet elr vad man säger.
ahaha, men nästa lördag så var ellen och jag för första gången ! saknar tiden :'( <3
vi hade as kul och vi filmade , tog kort och allt ! saknar verkligen <3
denna året ska jag spendera lovet på det bästa sättet jag kan.
fredag - tonår, så jävla kul var det §
lördag - tråkdag -,-
söndag - skriva dikter ( tror ja ) har ju fått ett nytt kolegeblock.
måndag - planera höstlovet.
tisdag - kanske aneby om jag får för pappa (a)
onsdag - höra med joanna vilken film vi ska se , Hannis kommer ju hem från jämtland oxå ;* <3
torsdag - bio med joanna , hanna och kanske ellen ( tror de skulle vara på torsdag )
fredag - tonår <3 och mathilda kommer kanske .
lördag - vet inte , vara med thilda om hon nu kommer :) föräldrar fritt med ;)
söndag - plugga =(
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0