DAGARNA JAG HATAR FORTFARANDE !

jag hatar fortfarande dagarna när jag var tillsamnmas med dig , du gjorde mitt liv surt och jag ångrar inte att jag träffade dig precis för då hade jag inte fått vännerna som är så otroligt underbara . jag läste precis på min gamla kompis blogg och det handlade lite om mig och jag ångrar den jag var då . så jävla mycket jag var as taskig mot henne för jag var rädd , förlåt mig för allt . jag vet att hon inte läser min blogg elr så men jag vill bara att allt ska vara bra igen , jag ångrar den idioten jag var . och det är därför jag säger till folk att jag hatar dagarna ..
Kommentarer
Postat av: moa <3

johanna !



vad som än hänt så ska du veta att jag finns här !

messa mig och berätta !

jag har alltid tid att lyssna på dig, jag försöker och gör så gått jag kan för att hjälpa dig att må bättre, och jag vill så gärna att du ska må bra !

hoppas verkligen du ger mig det där förtroendet, för du kan snacka om allt med mig, jag lovar att det stannar hos mig, <3

finns hos dig <3

kram §

2010-10-18 @ 13:08:38
URL: http://twip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0