28 okt

vill fixa om min design, är inte nöjd med den :s
men vet inte hur den ska se ut !


skolan ! §
so ; längade jätte mkt till att vi proven men kommer få dom imorogn -,-
vi gjorde med världen ;) vi skulle välja ngt land och arbeta av med och bara titta på en karta.
jag tog frankrige ! bäst att ni antecknar detta :p
matte ; matteprov :'o as jobbigt för det var den svåra delen :s
rast ; HAHAHAHA, vi glodde inne på larsson's klass . han sa att alla störde oss på oss och att vi blev typ "kända"
tyska ; tyska prov :o inte alls svårt ;)
lunch ; as kul ! joanna fick värdens damp på larsson för att han slog henne, jag råkade tappa joanna i koridorren så alla såg det :$
svenska ; forstatt på tidningen (:
idrottt ; BÄSTA PÅ HELA DAGEN , alla kämpade järnet (y) vi var as trötta och allt , det blev olika :( ´men ja va galen på rygbyn elr vad man säger och det var fan inte alls okej när ellen drog i min arm så jag fick as ont ;@
SLUT PÅ DAGEN ! 14.25
'

hoppas ni antecknade 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0