10 sanningar!

jag tänkte köra mig 10 sanningar om mig varje månad ..

♥ jag har ju färgat håret innan och alla tror att min naturliga hårfärg är brunett men det är igenkligen blondin .
♥ jag brukar glömma och göra läxorna så jag brukar få dåligt resultat på prov elr läxförhör.
♥ några ämnen jag inte är bra på är bla matte , no och tyska !
♥ jag gillar och idrotta men jag vill inte göra det ensam , jag gillar inte ensamhet och därför vill jag inte gyma/idrotta/åka buss ensam.
♥ det finns bara en person som jag kan ringa och säga vad som har hänt och prata om mina problem med och det är lwam tesfai . annars skriver jag bara det till de andra ..
♥ alla tycker att jag byter mobil för ofta , sammalagt har jag 4 elr 5 mobiler men bara 2 jag använder till alarm.
♥ ibland orkar inte jag svara på sms så jag struntar i de och då blir de arga på mig ): men nu har jag för mycke läxor , prov och redovisningar och hemmararbete och allt.
♥ jag har typ aldrig pengar längre i skolan så jag brukar låna pengar av vänner men när jag har pengar så behöver ingen låna av mig ;)
♥ jag är en sån person som gillar att resa , asså inte så långt ifrån hemstaden då men iallafall några mil ifrån.
♥ jag är verkligen bortskämd fast inte med pengar , jag får göra allt för mina föräldrar för annars blir jag sur och då börjar jag skrika och gråta tillomed ibland för jag blir riktigt förbannad och min pappa tycker tillomed att jag är bortskämd .


Kommentarer
Postat av: Anonym

ok

2010-10-19 @ 20:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0