RADERAR BLOGGEN.

hej, är inte på sånt bra humör ..
men ska radera bloggen.
tackför min tid här .-
hejdå


min sista text här : 

Jag behöver dig här, du har öppnat mitt hjärta med storm och lycka.  
Jag vill vara hos dig i all framtid. Utan dej så finns ingen Johanna.
Vad det än går så vill jag vara i din fajm.
Jag vet inte vad du känner men jag älskar dej.
Du vet hur jag känner men hur ska jag göra när du inte gillar mig?
Du kom till mig som en ängel, du är den bästa som jag drömmer om på natten.
Du vet att jag alltid kommer vara vid dig, jag skiter i om jag är jobbig eller dum.
Öppna ögonen, det är dig jag älskar. Inte den andra killen! Det går aldrig bra om du ljuger för ditt inre.

Kommentarer
Postat av: Sstephhaaniieehh

jo men nu äre så att du gör fina texter!

du e rolig!

o din blogg e bra!

10.000 ggr om dagen!

10 sånna här!!

du fattar! ;D<333

2010-11-13 @ 13:12:46
Postat av: Moa Sandberg

radera inte bloggen johanna, jätte bra , och underbara texter ♡♡

2010-11-13 @ 16:59:53
URL: http://ttwip.blogg.se/
Postat av: Anonym

DONT ERASE

2010-11-13 @ 18:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0