OHHHH jaAa, vi va mogna :D

igår så var jag i aneby, träffade folket som vanligt (y) tröttnar aldrig på mina söta små vänner.
vi hämtade elin stolt när vi var påväg till aneby så hon fick åka biiiil tidigt :D typ tio :p
när vi var framme i aneby så gick vi typ t schen och sen smsade jessica att vi skulle gå till tandläkaren .
och jaja , sen så typ cassies backe :p
vså då va vi fyra st:na sen kom micke vid konsärhuset.
sen kom marcus och sen så typ kom mathilda och arvid , arvid hade handvätska :p
hahaha mathildas :D alla bärdeomkring på den för den var tuuung som sattan tkr ja :p
men jaja, nu ska vi inte snacka om vikt :d
eftr det så gick vi omkring lite och väntade på edvin :)
han kom och gav alla en kram (a)
och sen så gick vi t cassie och lekte datten, min idee. så mogna va vi :D
och marcus typ sjungde ? xd
hon hade ett extra hus elr vad man säger, massor med sänger :o
som att typ massor kan sova där :o
och sen så typ vet jag int4 vad vi gjorde x)
medans vi gick t cassie tappade mathilda sin mobil :ooo
den log i backen :o, sån jävla tur att vi hittade den :o
sen så börjad alla köra kramleken igen :D:D:D:D
så chill var de :p
men sen så kommer jag inte ihåg vad vi gjorde igen ,
typ tror att vi vavid scen i spöregnet och allt.
men som tur hade vi varandra <3
sen hängde mathidla med mig hem , KVÄLLEN var flum och hon kommer igen på fredag med arvid och edvin :D:D:D:D:D

Kommentarer
Postat av: MC HAMMER

Kom före micke och du ARVID ÄR EN SÅN VÄSKBÄRARE

2010-11-04 @ 22:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0