MOAAA drömmde om mig idag (a) (L)

idag händer det väll inte så mycket, elr jooooo!
Mathilda kommer hit igen och slangar två dagar, arvid och edvin fick inte kommma :'''''(
jag satt och grätt minst i en timme efter det, jag är väldigt känslig om jag får säga det själv.
vi som hade längat så jätte mycket till idag juu :o men dom får komma innan julen till oss<3


inatt så drömmde sötaste moa om mig och henne, när jag fick det smset så började jag le :')
moa är så underbar söt, ni ska bara se henne hur söt hon är på bilder. Jag har aldrig träffat henne men det ska jag göra någon dag men jag vet redan att hon är sötast <3

och jag måste bara säga att jag hatar TUUUGGGUUMIII, jag har köpt massor med men äter upp det på
minst två dagar, slösseri med pengar !!! och jag har börjat få ont i tänderna av att tuggaaa ...


några övriga frågor.
fråga: hur fick du ditt intresse om dikter?
svar: det var faktiskt en viss person som gjorde så jag börjad skriva dikter , först så gjorde jag bara depermerande dikter för jag blev sårad gång på gång , men det var mitt förflutna .
fråga: hur ofta brukar du skriva dikter ?
svar: när det har hänt något som sårar eller sviker mig eller mina vänner men jag brukar skriva dikter någon gång i veckan men ibland har jag bara inte tid att skriva dikter.
fråga: vad tänker du på när du skriver dikter ?
svar: jag tänker på det jag skriver om,
t ex om någon har dött så skriver jag om det , jag försöker beskriva mina känslor jätte mycket.
fråga: har du någon gamal vänn eller någon vänn som skriver dikter också ?
svar: jag har någon gamal vän som skriver dikter, när jag läser dom så tänker jag alltid på vad har hänt eller wow, vad fint. jag har några vänner som skriver dikter också! dom säger att dom är dåliga men jag vet att dom är bra,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0