la ut samma text på bdb..

 
att förlora någon man verkligen brytt sig om .

att fölora någon man har brytt sig, älskar eller som betyder mycket för en  är väldigt svårt.
jag menar det , det är VERKLIGEN svårt.
att ta livet .. ? det är menningslöst! jag vet att jag har sagt att jag skulle ta livet av mej för ngr månaders sen men jag vet inte vad jag tänkte på .
jag var sårad och allt men som nu är jag glad att jag lever , jag vill aldrig dö !
jag ska fråga nu en sak om att ta självmord , VARFÖR ? för att man mår förskräckligt ? för att man tkr man är värdelös ? om inte det VARFÖR ?
ni fattar inte vad ni missar om ni tar självmord, jag har en vän som betyder mycket för mig! han säger att han ska ta självmord men jag tycker det är menningslöst och det är bara inte jag som tycker det.
det ÄR menninglöst. om ni gör det kommer ni aldrig förlåta er själva ! ni förlorar så mycket på det.
jag kommr aldrig förlora er om ni gör det, jag bryr mig om er även om jag inte visar det på det bästa sättet men ni ska veta att ni betyder väldigt mycket för denna världen! det har alla gjort som har tagit livet av sig för att dom mår dåligt! alla perosner förskännar ett underbart liv och ni oxå <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0