JAG SPRANG HEM AS RÄDD MED TÅRAR I ÖGONEN !

jag krattade löv idag typ några timmar , sen så gick jag in och sa att jag gick en prominad.
jag gick ut och började gå , det var ljust ute! jag gick ensam, jag kom till brevlådorna och det är typ 500 meter elr ngt från mitt hus med massor med svängar och jag stod och väntade på mamma skulle komma hem i typ två timmar elr något och det blev as mörkt fort men mamma hade fortfrande inte kommit och jag bedde till gud och massor för jag var as rädd, och typ efter treiominuter så bestämdejag att jag skulle gå hem i mörkter ensam utan lampar på vägarna, jag stog min skydsängel från jackan och kramade den hårt och jag tänkte på possitiva saker och gick as snabt men sen närjag kom hem på en rakstäcka på tyå 200 meter så SPRANG jag med tårar i ögonen.jag var as rädd för att någon skulle komma , och det lät i buskarna och alllt! och jag kunde inte andas !

den är dålig men verkligen san , jag kunde inte andas på fem minuter !
Kommentarer
Postat av: Mc Hammer

DET ÄR FAEN HUR JÄVLA SCARY SOM HELST

2010-11-01 @ 19:59:29
Postat av: Mc Hammer

DET ÄR FAEN HUR JÄVLA SCARY SOM HELST

2010-11-01 @ 19:59:56
Postat av: Joanna

Nawe johanna <3333(L)(L)

2010-11-03 @ 23:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0