HÖÖSTLOOVET !!

lovet är slut, denna lovet var underbart! massor med skratt, tårar, filmer, vänner och mat!
kan skriva vad jag har gjort längre i inlägget, har bara några saker och säga till er :)

jag BARA älskar Moa sandberg's blogg, Läser den hela tiden för och se om hon lägger upp något.
alla hennes inlägg är så himla spännande! jag kan aldrig sluta läsa den.

höstlovet har det hänt massor med grejer som det står där uppe. jag både haft kul och tråkigt men mest kul.
nu kommer listan som har hänt ;)
måndagen: åt köttbullar för att åka upp till aneby (a)
tisdagen: åkte till min älskade favorit stad, hade massor med skojj med underbara personer!
mathilda hängde med mig hem efteråt, åkte hem vid halv nio tiden. innan vi kom hem helt så köpte mamma x-ray till oss, vi blev jävligt flummiga (a)
onsdagen : mathilda åkte hem :'( och påkvällen grätt jag i stormer för jag tänkte på alla minnen och personer <3
torsdagen : på kvällen så grät jag ännu mer för micke och jag pratade om döden ..
fredagen: mathilda kom igen :D på kvällen åkte vi till tonår och flummade sönder där.
lördagen : ensamma hemma och vid fyra tiden cyklade vi 7 KM med EN cykel, jävligt kallt men vi ägde ;) sov hos ellen på natten. Ellen och jag gick ut i pyjamas och började springa ! jag hade korta shorts och tunn tröjja!
söndagen ; morgonen vid ungefär två så gick vi ut i pyjamas och pratade med tobbe, och sen gick in och ringadde arvid och edvin , jävligt kul var det! började prata om några frågor. det gick till vi pratade över en timme och sen la dom på utan att säga till.. sen på dagen så gick mathilda till tobbe.. sen åkte hon hem vid kvart i sex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0