tråååkkigt

sitter här nu och tråkar. Alla fan sover ju :o vid denna tiden.
fast jag är oxå trött men ska vara uppe länge så jag vaknar sent .
kan inte sluta tänka på min man helller.  underar om han har det kul.
jag kan inte sluta tänka på allt omkring som har hänt nydligen.
innan fick jag ont i hjärtat , halsen , huvudet och magen.
som värrrsta ånnngersteen ! :o

idag har jag ätit , ätit och ätit .
känns det iallfall som ! :o

Mamma o pappa har köpt pucko till mig idag , har typ dryckit upp det :)
och har bara kvar zooen. orkar inte hämta det elller rättar sagt .
jag vet inte vart den ligger . och nu värker benen igen :(

saknar alla sötnos förresten!
OCH EN SAK TILL !
JESSICA ÄR I SVERGIE .
en vecka har hon varit i spanien.
undra om hon är brun :o
jag är krit vit :OOOOO <3


Edvin Dahlin
Lollo Tesfai
Jessica Unbeck
Jessica Thure
Elin Stolt
Elin Koivisto
Ellen Jonasson
Mathilda Forsblad
Linn Carlsson
= STOR ÄLSKAD O SAKNAD!

Kommentarer
Postat av: Ellen :))<3

<3333333333

2010-08-22 @ 11:01:39
URL: http://ellenjonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0