Teeeeeextt :D

Nuska ja skriva lite om mina käraste vänner som har kommenterat. :)

jag börjar med ! Linn Carlsson
det går ju inte beskriva denna sötnosen .
jag tkr du är så jävla sööt och snällast.
vi är bästa systrar och inte slut med det.
KORVSYSTRAR! den finaste änglen på jorden .
du finns alltid om jag behöver snacka med dig.
du berättar allt och jag berättar allt för dig.
du är så jävla fucking bäääst. <3
love you gmn. utan dig ingen jag .

.................

Sen tar jag Yasse Amoura.
gmn, du vet att jag finns vid din sida .
vi träffas sällan och jag älskar att se dig le.
du är söööt och cool. lite jobbigt att du ringer mig
nästan varje dag men jaja , :)
och precis när du ringer så är man upptagen xd
men jag älskar dej ändå. <3

....................

Nu kommer Ellen Jonasson.
ojjdååå, den person som jag umgås mäst med av alla
mina vänner. vi har as många minnen och jag älskar varje sekund
av de. Alla är galna / roliga och bara bäst.
vi brukar skratta åt inget. och det är det som är det roliga med det.
HJAHAHAxdjag älskar dej gmn, och jag tänker aldrig lämna dig.
ALDRIG i hela mitt liv, jag skulle dö om du la dig på rälset eller dog .
ingen du , ingen jag . älskar dej <3

.........................

Elin koivisto .
HAHAA. vi är roliga (yy' jag älskar att snacka med dig för du är så rolig .
Du kommer alltid att finnas här i vårt och tort för mig , jag vet det.
du är underbar och allt . vi har många minnen men vi ska skaffa ännu mer .
jag kom ihåg första gången vi träffades . de va pinsamt .
vi stod vid ica och skrattade igäll oss . HAHAHA xd
du är ärlig och snäll !älskar dej <3
Kommentarer
Postat av: Linn

KORVSYSTER , JA ÄLSKAR DIG ! §

2010-08-03 @ 21:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0