Chiiiill (A)

Hejsan , idag har inte jag gjort något som vanligt.
på torsdag så drar man till aneby och hoppas att man får träffa
thilda bejb , de var länge sen ! åker ditt med min farmor och farfar för
farmors syster bor där . Vill träffa henne oxå :D få se vart hon bor  :)
och sen på lördag ska typ vi få gäster -.-'' och jag vill inte att de ska komma .
jag stannar bara hemma om ellen kommer hit annars åker jag bort ;o

idag har jag fixat thildas blogg oxå :) tryck här för att komma till den!
hon tyckte den blev bra och jag inte . För jag är lite fail när jag gör header o allt ;(
ikväll blir det att äta vofflor och titta på film ! trevligt liv jag vet! :pp
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0