by me <3

svenska


jag är en vanlig tjej , en som älskar dej för den du är.
jag hör ljud men vart ifrån kommer det ifrån?
mitt hjärta säger att det kommer från dig .
jag visste inte att det fanns änglar  på jorden .
varför finns du här ?

Vissa säger att kärleken kommer från ögonen men
jag säger att kärleken kommer från hjärtat.
om man är riktigt kär så bubblar det inom dig när du
ser den personen le .

ibland kan det bli pinsamt när man ska träffa personen.
för mig är det alltid. jag vet inte vad jag ska säga eller göra.
ibland sitter jag bara stilla och skriver ett sms.
men det kommer inte funka alltid .

jag måste se in i hjärtat vad jag vill just nu.
Jag saknar dig så otroligt mycket och det har jag inte gjort
så jävla mycket innan.

p.s jag älskar dig ;*
.........................


engelska


I'm an ordinary girl, one who loves you for who you are.
I hear sound but from where does it come from?
my heart says that it comes from you.
I did not know that there were angels on earth.
why are you here?

Some say that love comes from your eyes but
I say that love comes from heart.
if you are really in love so it bubbling inside of you when you
see that person smile.

sometimes it can be embarrassing when you will meet the person.
for me it always. I do not know what to say or do.
sometimes I sit still and write a text message.
but it will not work forever.

I must look into the heart what I want right now.
I miss you so much and I have not done
so damn much to do.

p.s I love you: *
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0