Andledningar.

hejsan , jag vaknade för typ en halvtimme sen .
jag måste verkligen vända på dyngnet snart :o
skolan om en vecka ;sss jag längtar men ändå inte.

Men alltså gud , jag vill verkligen inte gå på den saken som
vi ska padla och tälta med våran nya klass .
det gillar vi inte.

men just nu satt jag och funderade varför alla säger elaka saker till varandra.
alltså det finns ju ingen andledningar till att man gör det.
var är poängen ? att göra någon ledsen eller ? eller vad?
visst har jag sagt det men de sårar det vet jag själv.
varför ska man må dåligt efter en person retar / sårar / sviker / ljuger.
man blir ju bara räddare efter något allvarligare ska hända.
håller ni inte med mig ?
Kommentarer
Postat av: ELIN :)

joo verkligen,, men en del säger ju det på "skämt" som kan såra. ;/ <3

2010-08-08 @ 13:09:51
Postat av: Anonym

Jag håller absolut mej dej ! <3

2010-08-09 @ 16:15:56
Postat av: Anonym

// mathilda

2010-08-09 @ 16:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0